Bucak Kaymakamı Can Kazım Kuruca, İlçe Emniyet Müdürü Nail Çelik ile birlikte İlçe Emniyet Müdürlüğü’nün geçici olarak taşınacağı yerleşkede incelemelerde bulundu.
İlçe Emniyet Müdürlüğü’nün yeni hizmet binası inşaatı tamamlanıncaya kadar hizmet vereceği geçici yerleşkede yapılan incelemede, yürütülecek çalışmalar ve taşınma sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.
Kaymakam Kuruca, İlçe Emniyet Müdürü Nail Çelik’ten yerleşkenin durumu ve hizmetlerin aksamadan sürdürülebilmesi için yapılan hazırlıklar hakkında bilgi aldı.