AK Parti Isparta Milletvekili Osman Zabun, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile Isparta’da devam eden ulaşım yatırımlarına ilişkin görüşme gerçekleştirdi.
Görüşmede, Isparta-Burdur Dostluk Yolu, Isparta-Antalya Dereboğazı Yolu’nun Kargı Tüneli’ne kadar olan bölümü ve Isparta-Konya Yolu’nun Gelendost bölgesindeki çalışmalar ele alındı.
Dereboğazı Yolu’nun Kalan Kısmı Gündeme Geldi
Milletvekili Zabun, Isparta-Antalya Dereboğazı Yolu’nun kalan kısmının ihale sürecinin de görüşmede değerlendirildiğini belirtti.
Devam eden çalışmaların ilerleme durumu ve planlanan yatırımlara ilişkin değerlendirmelerde bulunulduğunu ifade eden Zabun, sürece dair görüş alışverişinde bulunduklarını aktardı.
Mustafa Oğuz da Görüşmeye Katıldı
Görüşmeye Burdur Milletvekili Mustafa Oğuz da eşlik etti. Osman Zabun, desteklerinden dolayı Milletvekili Mustafa Oğuz’a, pozitif yaklaşımı nedeniyle de Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’na teşekkür etti.