Isparta-Antalya Dereboğazı Yolu’nda son durum değerlendirildi

AK Parti Isparta Milletvekili Osman Zabun ve AK Parti Burdur Milletvekili Mustafa Oğuz , Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile Dereboğazı Yolu’nun kalan kısmının ihale sürecini görüştü.

AK Parti Isparta Milletvekili Osman Zabun, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile Isparta’da devam eden ulaşım yatırımlarına ilişkin görüşme gerçekleştirdi.

Görüşmede, Isparta-Burdur Dostluk Yolu, Isparta-Antalya Dereboğazı Yolu’nun Kargı Tüneli’ne kadar olan bölümü ve Isparta-Konya Yolu’nun Gelendost bölgesindeki çalışmalar ele alındı.

Dereboğazı Yolu’nun Kalan Kısmı Gündeme Geldi

Milletvekili Zabun, Isparta-Antalya Dereboğazı Yolu’nun kalan kısmının ihale sürecinin de görüşmede değerlendirildiğini belirtti.

Devam eden çalışmaların ilerleme durumu ve planlanan yatırımlara ilişkin değerlendirmelerde bulunulduğunu ifade eden Zabun, sürece dair görüş alışverişinde bulunduklarını aktardı.

Mustafa Oğuz da Görüşmeye Katıldı

Görüşmeye Burdur Milletvekili Mustafa Oğuz da eşlik etti. Osman Zabun, desteklerinden dolayı Milletvekili Mustafa Oğuz’a, pozitif yaklaşımı nedeniyle de Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’na teşekkür etti.

AK Parti Isparta Milletvekili Osman ZabunMustafa Oğuzdereboğazı yoluTürkiyeBurdur

Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz.