Tokat’ta vücutlarına kene yapışmasının ardından rahatsızlanan 8 kişiye Kırım Kongo Kanamalı Ateşi tanısı konuldu. Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesi’nde tedavi altına alınan hastaların sağlık durumlarının iyiye gittiği bildirildi.
Kene Sonrası Hastaneye Başvurdular
Tokat’ta farklı zamanlarda vücutlarına kene yapışan 8 kişi, rahatsızlanmaları üzerine hastaneye başvurdu.
Hastalar, Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesi Enfeksiyon Hastalıkları Bölümü’nde değerlendirmeye alındı.
KKKA Tanısı Konuldu
Yapılan tetkik ve değerlendirmelerin ardından 8 hastaya Kırım Kongo Kanamalı Ateşi tanısı konuldu.
Hastanede tedavi altına alınan kişilerin takiplerinin sürdüğü belirtildi.
Sağlık Durumları İyiye Gidiyor
Tedavileri devam eden 8 kişinin sağlık durumlarının iyiye gittiği öğrenildi.
Yetkililer, hastaların hastanedeki tedavi sürecinin sürdüğünü bildirdi.