Türkiye Belediyeler Birliği ev sahipliğinde gerçekleştirilen zirveye, Türkiye’nin farklı kentlerinden belediye temsilcileri, gençlik meclisleri, sivil toplum kuruluşları ve alanında uzman isimler katıldı. Programda gençlerin yerel yönetimlerde daha etkin rol alması, gençlik politikalarının geliştirilmesi ve başarılı uygulamaların yaygınlaştırılması konuları ele alındı.