Keçiören Belediyesi Konservatuvarı Sorumlusu İlkim Eylül İlk, konservatuvar çalışmalarına verdikleri destekten dolayı Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan’a teşekkür etti. Geceye belediye yöneticileri, öğrenci aileleri ve çok sayıda vatandaş katıldı