Burdur Belediye Başkanı Orkun Ercengiz, Devlet Hastanesi ve Millet Bahçesi yolunun altyapı çalışmalarının tamamlandığını ve asfaltlama çalışmalarının başladığını duyurdu. Hafta sonuna kadar tamamlanması hedeflenen yol, vatandaşların kullanımına açılacak.