Antalya elektrik kesintisi! 07 Nisan Antalya elektrik kesintisi yaşanacak yerler

Antalya'da 07 Nisan 2024 Pazar günü elektrik kesintisi var mı? Antalya'da yarın elektrikler kesilecek mi? Antalya'da yarın yaşanacak elektrik kesintilerini sizler için derledik. Detaylar haberimizde..

Antalya elektrik kesintisi! 07 Nisan Antalya elektrik kesintisi yaşanacak yerler

Antalya'da 07 Nisan 2024 Pazar Günü elektrik kesintisi
Antalya'da 07 Nisan Pazar  günü elektrik kesintisi var mı? Antalya'da yarın elektrikler kesilecek mi? Antalya'da yarın yaşanacak elektrik kesintilerini sizler için derledik. Detaylar haberimizde..

Antalya'da 07 Nisan 2024 Pazar Günü belirlenen saatler içerisinde elektrik kesintisi yaşanacaktır.

ALANYA

2024-04-07 09:00:00 - 16:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ANTALYA,ALANYA,MERKEZ EMİŞBELENİ TÜRKMEN,MERKEZ KONAKLI CÖMERT,MERKEZ KONAKLI Mah. BEYAZIT Cd,MERKEZ KONAKLI Mah. FATİH Cd,MERKEZ KONAKLI ZAMAN,MERKEZ PAYALLAR Mah. KARABAÇAK Cd,MERKEZ TOSLAK DUTLUK,MERKEZ TOSLAK KETENLİK,MERKEZ TOSLAK Mah. KETENLİK Sk.,MERKEZ TOSLAK Mah. SIĞIRCILAR Sk. bölgelerinde 07/04/2024 09:00:00 - 07/04/2024 16:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.
2024-04-07 09:30:00 - 16:30:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ANTALYA,ALANYA,MERKEZ EMİŞBELENİ Mah. AKKALE Cd,MERKEZ EMİŞBELENİ Mah. KARADAĞ MEVKİİ,MERKEZ TOSLAK KARADAĞ bölgelerinde 07/04/2024 09:30:00 - 07/04/2024 16:30:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.
2024-04-07 09:30:00 - 16:30:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Yatırım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ANTALYA,ALANYA,MERKEZ BURÇAKLAR,MERKEZ EMİŞBELENİ DEĞİRMENTAŞI,MERKEZ EMİŞBELENİ Mah. BALLILAR Sk.,MERKEZ EMİŞBELENİ Mah. ŞEYH ŞAMİL Cd,MERKEZ EMİŞBELENİ ÇALIŞKAN,MERKEZ GÖZÜBÜYÜK,MERKEZ GÜNEY,MERKEZ SOĞUKPINAR,MERKEZ YENİCE bölgelerinde 07/04/2024 09:30:00 - 07/04/2024 16:30:00 saatleri arasında Yatırım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.

DÖŞEMEALTI

2024-04-07 09:00:00 - 16:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni:
Etkilenen Cadde / Sokak ANTALYA,DÖŞEMEALTI,MERKEZ ALTINKALE GÜVEN,MERKEZ ALTINKALE KANAL,MERKEZ ALTINKALE Mah. 4405 Sk.,MERKEZ ALTINKALE Mah. 4468 Sk.,MERKEZ BAHÇEYAKA Mah. 620. Sk.,MERKEZ BAHÇEYAKA Mah. 741 Sk.,MERKEZ Mah.,MERKEZ YENİKÖY Mah. 364 Sk.,MERKEZ YEŞİLBAYIR EKİN,MERKEZ YEŞİLBAYIR KARABAYIR,MERKEZ YEŞİLBAYIR Mah. KARABAYIR Sk.,MERKEZ YEŞİLBAYIR Mah. MEKTEP Sk.,MERKEZ Yeşilbayır,YEŞİLBAYIR bölgelerinde 07/04/2024 09:00:00 - 07/04/2024 16:00:00 saatleri arasında bakım Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.

KUMLUCA

2024-04-07 09:00:00 - 16:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ANTALYA,KUMLUCA,MERKEZ KARŞIYAKA Mah. 906 Sk.,MERKEZ MERKEZ EVRAN,MERKEZ NARENCİYE ADNAN MENDERES,MERKEZ NARENCİYE Mah. 3. Cd,MERKEZ NARENCİYE Mah. EVRAN Sk. bölgelerinde 07/04/2024 09:00:00 - 07/04/2024 16:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.

MANAVGAT

2024-04-07 09:00:00 - 10:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Manevra Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ANTALYA,MANAVGAT,MERKEZ EVRENSEKİ 24,MERKEZ EVRENSEKİ Mah. 21 Sk.,MERKEZ EVRENSEKİ Mah. 8 Sk.,MERKEZ EVRENSEKİ SAHİL,MERKEZ GÜNDOĞDU ATATÜRK,MERKEZ GÜNDOĞDU TURIZM CD.,MERKEZ ILICA 282,MERKEZ ILICA KUMKÖY,MERKEZ ILICA Mah. 275 Sk. no:2,MERKEZ ILICA Mah. CUMHURİYET (ILICA) Blv,MERKEZ ILICA Mah. CUMHURİYET Blv,MERKEZ ÇOLAKLI Mah. 1084 Sk.,MERKEZ ÇOLAKLI Mah. DENİZ Cd,MERKEZ ÇOLAKLI TURİZM,MERKEZ ÇOLAKLI YAVUZ SULTAN SELİM bölgelerinde 07/04/2024 09:00:00 - 07/04/2024 10:00:00 saatleri arasında Manevra Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.
2024-04-07 09:00:00 - 10:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Manevra Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ANTALYA,MANAVGAT,EVRENSEKİ Mah EVRENSEKİ Mah,MERKEZ EVRENSEKİ 36,MERKEZ EVRENSEKİ 37,MERKEZ EVRENSEKİ Mah. 37 Sk.,MERKEZ EVRENSEKİ Mah. 38 Sk.,MERKEZ ILICA 28,MERKEZ ILICA 30,MERKEZ ILICA Mah. 30 Sk.,MERKEZ ILICA Mah. 447 Sk.,MERKEZ ÇOLAKLI BARBAROS HAYRETTİN PAŞA,MERKEZ ÇOLAKLI KAMELYA,MERKEZ ÇOLAKLI Mah. BARBAROS HAYRETTİN PAŞA (ÜÇTEPELER) Cd,MERKEZ ÇOLAKLI Mah. TURİZM Cd bölgelerinde 07/04/2024 09:00:00 - 07/04/2024 10:00:00 saatleri arasında Manevra Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.

SERİK

2024-04-07 09:00:00 - 12:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ANTALYA,SERİK,KÖKEZ Mah.,MERKEZ BELPINAR 5039,MERKEZ CUMHURİYET,MERKEZ CUMHURİYET Mah.,MERKEZ KÖKEZ 3000,MERKEZ KÖKEZ 3019,MERKEZ KÖKEZ Mah. 3013 Sk.,MERKEZ KÖKEZ Mah. VELİ YILMAZ Cd,MERKEZ MERKEZ 5056,MERKEZ MERKEZ 5063,MERKEZ YENİ Mah. 5073,MERKEZ YENİ Mah. ALİLER bölgelerinde 07/04/2024 09:00:00 - 07/04/2024 12:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.

Bu içerik size ne hissettirdi?

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ÜZÜLDÜM
  • 0
    KIZDIM
  • 0
    ŞAŞIRDIM
  • 0
    BEĞENDİM
  • 0
    BEĞENMEDİM
  • 0
    GÜLDÜM
  • 0
    ALKIŞ