Burdur Belediye Başkanı Orkun Ercengiz, 35 metrelik Devlet Hastanesi ve Millet Bahçesi yolunun altyapı çalışmalarının tamamlandığını ve asfaltlama çalışmalarının başladığını duyurdu. Hafta sonuna kadar tamamlanması hedeflenen çalışmaların ardından yolun kullanıma açılacağı belirtildi.
Burdur'da Ulaşım Ağında Önemli Gelişme
Burdur Belediye Başkanı Orkun Ercengiz'in sosyal medya hesabından yaptığı açıklamaya göre, kentteki asfaltlama çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda, özellikle Devlet Hastanesi ve Millet Bahçesi'ne ulaşımı sağlayacak olan 35 metrelik yolun altyapı hazırlıkları tamamlandı. Ekipler, yolun asfaltlanması için çalışmalara başlarken, projenin hafta sonuna kadar bitirilmesi planlanıyor. Başkan Ercengiz, çalışmaların tamamlanmasının ardından yolun vatandaşların hizmetine sunulacağını ifade ederek, 'Güle güle kullanılsın' temennisinde bulundu.